نتایج جستجو برای عبارت :

جامعه نفاق

بسم الله الرحمن الرحیم 
هرکس این سوره را بخواند هرگز دچار نفاق نشود و شیعه علی باشد و رسول الله شفیع وی شود و بابت وی شهادت دهد که از نفاق پاک است . به خواننده این سوره به عدد هر منافق و منافقه ده حسنه دهند و ده بدی وی را حذف کنند و ده در جه دهند و تا در دنیا باشد  عرش و حمله او برایش صلوات فرستند جهت چشم زخم و حفظ از خصم و گزنده همراه داشته باشد ودر سفر راه گم نکند و بر خصم غالب شود ودر قیامت تا زمانی که مردم را حسابرسی کنند به وی مائده بهشتی دهند 
در این پست از سایت غنی فایل دانلود طرح درس پیش دبستانی با موضوع صدقه و نفاق را برای شما قرار داده ایم. دانلود طرح درس پیش دبستانی با موضوع صدقه و نفاق در قالب فایل وردword و قابل ویرایش آماده می باشد. طرح درس روزانه صدقه و نفاق .
در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس روزانه صدقه و نفاق را مشاهده می نمایید. تدریسی کاملا عملی با قصه و داستان.
شماره پست: ۳۳۲ سیصد و سی و دو.
تعداد صفحات: ۳ سه صفحه.
فرمت فایل: ورد word و قابل ویرایش.
موضوع:  دانلود طرح درس پیش دبست
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اهل سقیفه تمام صحابه پیامبر را واجب احترام و تکریم و مانند ستاره ای میدانند که راه نجات را نشان میدهد
آیات هشتم تا بیستم سوره بقره در مورد نفاق است نه کفر،
این آیات مربوط به نفاق کدام یک از صحابه پیامبر میباشد؟
وقتی این آیات در خصوص صحابه نازل شده است بدون شک همه صحابه قابل پیروی و همه آنها مورد رضایت خداوند نیستند...
برخلاف نظر اهل سقیفه که همه صحابه را قابل پیروی و همه را مورد رضایت خ
نفوذ سینمایی به لانه«نفاق»


در
آستانه سالگرد حادثه هفتم تیر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقدامات تروریستی
سازمان منافقین هستیم.درباره اقدامات و خیانت‌های این گروهک فیلم‌ها و
سریال‌های زیادی ساخته نشده اما قطعاً یکی از موفق‌ترین آن‌ها «ماجرای نیمروز» است.









ادامه مطلب
دردناک تر از عاقبت «فرعون»، «زجر»ی است که آسیه کشید...
دردناک تر و غم انگیزتر از شهادت «علی» با شمشیر ابن ملجم، «شهادتِ ولایت»ش توسط مردم دنیاپرست بود!
دردناک تر از شهادت «حسین» طرز فکر کسانی بود که او را کشتند!
که به فرمایش حضرتش «شکم هایشان از حرام پر شده بود!»
آری... دردناک تر از مقبولیت، مظلومیت است.
چه سخت است «انتظار...» و هم نشینی با نفاق. «خار در چشم و استخوان در گلو!»
چه تلخ است هم سفرگی با «نفاق»؛ لبخند به لب دست به سینه...
خدایا؛ فرمودی با
سعد از امام باقر ع حدیث. کند که  فرمود همانا دلخ چهار گونه اند  دلی که در ان نفاق و ایمانست ودلی که وارونه است و دلی که مهر خورده واز چرک. وزنگ روی ان پوشبده است و دلی که تابناکو پاکیزه است من عرضکردم تابناک 
 کدام است  فرمود انکه چون چراغی در ان است و اما دل مهر خورده خورده ان دل منافق است واما دل تا بناکان دل مومن است که اگر خدا باو بهد شکر کند واگر گرفتارش کند صبر کند واما وارونه ان دل مشرک است سپس این ایه را خواند ایا ان کس که نگونسازبر روی خو
مردم ِ یک جامعه وقتی کتاب می خوانند، چهره ی آن جامعه را عوض می کنند، یعنی به جامعه شان چهره می دهند. یک جامعه ی بی چهره را می شود در میان ِ مردمی کشف کرد که در اتوبوس ، در صف اتوبوس ، و در اتاق های انتظار ، و در انتظارهای بی اتاق ، منتظرند و به هم نگاه می کنند و از نگاه کردن به هم نه چیزی می گیرند و نه چیزی می دهند. جامعه ای که گروه ِ منتظرانش به هم نگاه می کنند جامعه ی بی چهره ایست......کتاب ِ از سکوی سرخ، یدالله رویایینشر نگاه،
 
هیچ چیز خطرناک تر از این نیست که جامعه ای بسازیم که بیشتر مردم حس کنند هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند، از آن جامعه محافظت می کنند. ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه می خواهند آن جامعه را نابود کنند .
مارتین لوتر کینگ
.
شهید، قلب تاریخ است; هم چنان که قلب به رگهای خشک اندام، خون، حیات و زندگی می دهد، جامعه ای که رو به مردن می رود، جامعه ای که فرزندانش ایمان خویش را به خویش، از دست داده اند و جامعه ای که به مرگ تدریجی گرفتار است، جامعه ای که تسلیم را تمکین کرده است، جامعه ای که احساس مسئولیت را از یاد برده است و جامعه ای که اعتقاد به انسان بودن را در خود باخته است و تاریخی که از حیات و جنبش و حرکت و زایش بازمانده است; شهید همچون قلبی، به اندام های خشک مرده بی رمق ا
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود.می توان گفت نشاط در مدرسه مقدمه ای برای نشاط در جامعه است.
شهید معلم کلاس درس ازادگی ، مقاومت و بصیرت است. کینه و عداوت ، برخی مدیران غرب زده از شهداء به دلیل تربیت دانش اموختگان مکتب عاشورایی است . که دنیای دنیا پرستان را تیره و تار می کنند. باور کردنی نیست دغدغه لیبرال ها اجتماعی باشد! جریان دوم خرداد حواس پرتی رانندگان را بهانه و تصاویر مناظر را جایگزین تمثال مبارک شهدا کردند! قطعا ، اختصار ، نیز ادامه همان برنامه ضد ارزشی است؟! جناب شهردار! جریان شما ، جریانی است قابل ترحم !که تمام قدرتتان در نفاق
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتاب عقاب الاعمال آمده است
. رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: کسى که رهبرى جامعه اى را به عهده بگیرد و در آن جامعه دانشمندتر و فقیه تر از او باشد، آن جامعه تا روز قیامت به انحطاط مى رود. 
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر والغلبه
مرز ایمان و نفاق از منظر شیعه #معلوم است…
 #حب_علی ایمان و بغض او کفر است این مضمون روایت «حُبُّ عَلِیٍّ إِیمَانٌ وَ بُغْضُهُ کُفْرٌ» است.
 آری #حب و مودت به مولا علی است که مشخص میکند چه کسی شیعه و چه کسی دشمن اهل بیت است…
وقتی یک مدعی شیاد به نام قرآن به نام روایات به نام #شیعه قصد تیشه زدن به ریشه و بنیان این مذهب را دارد و با جسارت تمام به أب الأئمة به #مرز_ایمان_و_نفاق توهین میکند و وی را در #خسر و #زیان میداند چگونه اورا شیعه حساب کرده و امام
نمونه در آمار به تعدادی از اجزا انتخاب شده با روش تصادفی از یک جامعه آماری گفته می‌شود که با بررسی مشخصات در نمونه فرضیات آماری در جامعه مرجع قابل تحقیق می‌باشند. اگر بخواهیم موضوعی خاص را در مورد جامعه‌ای بررسی کنیم، می‌توانیم تک تک اعضای آن مجموعه را مورد بررسی قرار دهیم. اما در راهی ساده‌تر می‌توانیم موضوع را درمورد تعداد محدودی از جامعه آماری (که به تصادف، با دقت و مطالعه لازم انتخاب می‌شوند و تعدادشان به فراخور اندازه جامعه آماری
آقا بالا بروی یا پائین بیائی، جامعه ‌ای را اصلا بالای سرش قرآن پهن کنید، مادامی که در آن جامعه در یک سو گرسنه بیچاره از سرما بلرزد وجود دارد و در سوی دیگر متنعمان برخوردار از همه چیز، این جامعه لجن است، تمام چهره‌اش را هم با قرآن بپوشانید، باز لجن است.محمد حسینی بهشتی . فاصله طبقاتی 
تا حالا چقدر به این کلمه ها توجه کرده اید ( نفاق) ( منافق)
نفاق چیست؟
منافق کیست؟
نفاق: کسی است که در باطن کافر و در ظاهر مسلمان است .« یقُولُونَ بِأَفْواهِهِمْ ما لَیسَ فِی قُلُوبِهِمْ ؛ میگویند آنچه را که در دلهایشان نیست .»
سوره آل عمران آیه 167
جریان نفاق که در همان صدر اسلام نیز از مهم ترین تهدیدهای داخلی در برابر اسلام بود، با گسترش اسلام، آرام آرام در ساختار جامعه اسلامی بیشتر رسوخ کرد و بر قدرت خود افزود. و پیامبر نیز خطر منافقان را پیوست
دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی - بروس کوئن - ترجمه توسلی و فاضل - عمومی پیام نور - pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن - آپاراتwww.aparat.com › result › دانلود کتاب مبانی جامعه شنا...حل المسائل مبانی مکانیک سیالات بروس.روی مانسون،دونالد اف.یانگ، تئودور اچ. اکی شی · ایبوک یاب. 66 بازدید 2 ماه پیش. 1:46:57 ...
دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی بروس کوئن - همیار دانشجوhdaneshjoo.com › product › دانلود-کتاب-مبانی-جامعه-...دانلود کتاب مبانی جامع
بعد از این همه وقت که باورت داشتم و تو نه به باور من، که به باور همه آن آدم ها خیانت کردی، رنگ دنیا برای همه آن آدم ها عوض شد...
دو سال و سه ماه و ده روز از آن روزها گذشته و تو هنوزبصورت خاموش باورهای ما را نابود می کنی... خسته نشدی از این همه دروغ... دغل... نفاق... ریا...
+مواظب اعتمادی که آدم ها به شما می کنند باشید، اعتماد المثنی ندارد!
 
بر همگان مسلم است که جامعه عادل جامعه ای است که در آن همه ی افراد از حیث انسان بودنشان از فرصت های یکسان برخوردار باشند.به طور خاص،اگر جامعه ای به گونه ای باشند که در آن زنان و مردان ،بتوانند فارغ از جنسیتشان از حقوق،مزیت ها،مقام و وظایف برابر بهره مند باشند،آنگاه می توان گفت که این جامعه در قبال زنان و مردان خود جامعه ای عادل است...
بخشی از کتاب "دختری از تبار ما" (نگاهی به زندگی،آثار و دستاورد های ملکه ی ریاضی جهان)
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
سریال نهنگ آبی
نگاهی به فساد و نفاق در میان آنانکه فعالیت اقتصادی دارند.
نهنگ آبی بازگوکننده این نکته مهم است که
 اقتصاد بی رحم است و در دنیای بی اخلاق پول حرف اول را میزند و تصویری ازین حقیقت تلخ که اگر تخصص باشد ولی تعهد و اخلاق نباشد جامعه رو به انحطاط میرود .
چون زنگی مستی که تیغ برانی در دست دارد
آسانی تهیه مواد مخدر و مشروبات نیز نکته ای است که در نهنگ آبی به آن اشاره شده است
نکته
 
آن چه از روایات استفاده می‌ شود این است که جنگ حضرت مهدى (عجل الله تعالی فرجه) با ظالمان و ستم‌ گران هشت ماه به طول می‌ انجامد و بعد از گذشت هشت ماه از ظهور آن‌ حضرت (عجل الله تعالی فرجه)، کشورهای مختلف مسخّر ایشان گشته و حکومت عدل در سراسر جهان برقرار می‌ شود، کفر و شرک و نفاق ریشه‌ کن می‌ گردد؛ از این‌ رو هیچ ستم‌ گرى بر جامعه‌ اى حکومت نکرده و زمینه گناه، به خصوص گناهان اجتماعى از بین می‌ رود. زمین گنج‌ هاى معدنى و روییدنى خود را خارج ن
اندوه حقیقی به شعف می‌رسد، اندوه دروغین و نمایشی به فساد. گریه‌ی دروغین یعنی خنده‌ی تو نیز دروغین است، بزمت دروغین و رزمت دروغین، میلادت دروغین و مرگت دروغین، پیوندت دروغین و جدایی‌ات دروغین است. 

نفاق، گریه‌ی انسان و خنده‌ی شیطان است. برای زیستن از نفاق چنان باید گسست که در هنگامه‌ی مرگِ جان پاک‌زیسته روح از تن می‌گسلد. ولیکن مرگ منافق به داس اعمال تباه خویش سخت و زجرآلود است. 

حلمی | کتاب لامکان
موسیقی: Zbigniew Preisner - Lacrimosa
 امرالمومنین ع فرمود از مجادله وستیزه بپرهیزید که دلهای دوستان و برادران را بیمار کنند و نفاق رویانند  زیرا  سلامتی دل بصفا وصمیمیت است و بیماریش بکینه واندوهو پریشانی خاطر که از مجادله وستیزه بر خیزد  ودوستان. را با یگدیگر دو رو کند 
بخشهایی از تفسیر سوره منافقون که توسط آقای جوادی آملی در شبکه رادیویی معارف پخش شد، ( تفسیر قرآن توسط جناب آقای جوادی آملی شش صبح هر روز غیر از پنجشنبه و جمعه پخش می شود)
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت
 کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شا
 کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شا
دانلود کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر مح
کتاب جامعه شناسی شهری نوشته محمود شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دک
یکی از معیارهای سلامت روان و اخلاق یه جامعه، وضعیت پایگاه خانواده در اون جامعه هست .. در جامعه ای که قراره آدم های اون جامعه در مسیر رشد و زیاد شدن و کمال و قرب خدا قرار بگیرن، خانواده یه ساختار و نهاد بسیار مقدس و رشد دهنده هست .. کسایی که در تخریب این ساختار تلاش می کنن دشمن خدا هستن .. چرا که خداوند اطاعت از رسول رو واجب کرد .. و تشکیل خانواده از سنت های محمد ص، پیامبر خداست .. الهی توانمندی و لیاقت پاسداری از این اولین فعالیت و فرصت رشد جمعی رو ب
در سخنرانی زنده تلوزیونی به مناسبت عید نیمه شعبان: انسان در مواجهه با مشکلات نبایستی مأیوس بشود؛ باید انتظار فرج داشته باشد؛ باید بداند که فرج خواهد آمد/ انتظار به معنای فقط نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن هم نیست؛ انتظار به معنای آماده شدن، به معنای اقدام کردن است؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه مهدوی/ جامعه مهدوی جامعه قسط، معنویّت، معرفت، برادری، علم و جامعه عزّت است.
عبارت است از مجموعه کامل اندازه های ممکن یا اطلاعات ثبت شده از یک صفت کیفی، در مورد گردآورده کامل واحدها، که می خواهیم استنباط هایی راجع به آن انجام دهیم.منظور از عمل گردآوردن داده ها، استخراج نتایج درباره جامعه می باشد. یا به بیان ساده تر، در هر بررسی آماری، مجموعه عناصر مورد نظر را جامعه می نامند در نتیجه جامعه، مجموعه تمام مشاهدات ممکن است که می توانند با تکرار یک آزمایش حاصل شوند.
اگر در جامعه‌ای خانواده مستحکم شد و زن و شوهر حقوق یکدیگر را رعایت کردند و با هم اخلاق خوش داشته و سازگاری نمودند و با همکاری هم مشکلات را بر طرف نموده و فرزندان را تربیت کردند، جامعه‌ای که این طور خانواده‌ها را داشته باشد، به صلاح خواهد رسید و نجات پیدا خواهد کرد و اگر مصلحی در جامعه باشد می‌تواند این طور جوامع را اصلاح نماید. اگر خانواده‌ای نبود، بزرگ‌ترین مصلحین هم بیایند نمی‌توانند جامعه را اصلاح کنند. ۱۳۷۲/۶/۱۴
 
آقای تاجزاده، در مناظره با جلیل محبی افاضه فرموده اند که امروز با توجه به گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، و فراگیر شدن دسترسی به آن، نمی توان چیزی را از مردم پنهان کرد یا دروغ گفت! (نقل به مضمون)
اتفاقا کاملا فرمایش حضرتشان درست است...
من به عنوان یک شهروند، از سال 88 که به واسطه جو سیاسی حاکم بر جامعه، که البته لازمه رشد و بلوغ سیاسی عموم مردم بود، با جریانات سیاسی موجود در کشور بیشتر آشنا شدم و اگر تا قبل از آن، تنها چیزهایی کلی از «خط امام» ش
تعاریف مختلفی از فراغت وجود دارد. یکی از معتبرترین آن‌ها توسط انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی فراغت ارائه شده است. طبق تعریف انجمن بین المللی جامعه‌شناسی اوقات فراغت، فراغت مجموعه‌ای از اشتغالات است که فرد کاملا با رضایت خاطر خود برای استراحت، تفریح یا به منظور توسعه اطلاعات یا آموزش غبرانتفاعی و یا مشارکت اجتماعی داوطلبانه بعد از آزاد شدن از الزامات شغلی، خانوادگی و اجتماعی به آن می‌پردازد.
هدف این انجمن ترویج همکاری بین‌المللی در زم
#دوقطبی کردن جامعه، رفتاری #منافقانه است! #دوقطبی_سازی، موجب ایجاد #خفقان روانی و #دیکتاتوری_رسانه ای در جامعه می شود. #صهیونیست ها هم با #دوقطبی کردن جوامع، آنها را مدیریت می کنند! بعضیها برای سوءاستفاده از #انتخابات، قصد دارند جامعه را دوقطبی کنند. #انیمیشن #موشن_گرافیک
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها
ادامه مطلب
وإذا قیل لهم لا تفسدوافی الارض قالوا إنما نحن مصلحون، ألا إنهم هم المفسدون و لکن لایشعرون، وإذا قیل لهم آمنوا کما آمن الناس قالوا أنؤمن کما آمن السفهاء ألا إنهم هم السفهاء و لکن لایعلمون.»  سوره بقره، آیات ۱۱، ۱۲، ۱۳ • وچون به آنان گفته شود در زمین فساد مکنید گویند: ما همین اصلاح کننده‌ایم آگاه باشید که آنان همین مفسدند و لیکن نمی‌فهمند. و چون به آنان گفته شود ایمان آورید چنانکه مردم ایمان آورده‌اند گویند: آیا ایمان آوریم چنانکه نابخردا
 سلام بن مستنیر گوید من درخدمت حضرت باقر ع بودم که حمران بن امین یکی از اصحاب انحضرت وارد شدو از چیزهایی از ان حضرت پرسیدپس همینکه خواست برخیزدبامام باقر  عرضکرد من شما را اگاه کنم.  خداوند عمر شما را دراز کند و مارا و مارا بوجود شما  بهره مند سازد که ما خدمت شما میرسیم واز شما بیرون نمیرویم تا اینکه در نتیجه دلهای ما مارانرم شود وجانهای ما از نداشتن این دنیا تسلی یاید وان چه از این اموال. ودارایی که در دست مردم  است بر ما خوار و پست شود سپس از
از بس که دور مانده‌ام از یاس و صبح و باغ 
تن داده‌ام به قار و به قورِ کبودِ زاغ 
شاهینْ به شانه‌های دلم تُک نمی‌زند
تعظیم می‌کنم به مترسک به هر کلاغ
سبزینه‌های مزرعه سهمِ ملخ شدند 
خاموش شد اُجاق و چه سردست این اتاق!
این درّه‌ها ندا به کسی پس نمی‌دهند 
شیون بس است و ناله در این غارِ بی چراغ 
عمری، اسیرِ سفسطه و زور و زر شدم
آخر چقدر جُغد شنیدن از این نفاق؟!
از اغتشاشِ ذاتیِ این شهرِ کور و کر 
باید پناه بُرد به شعر و به چای داغ  
محمد حسین اف
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها دوست داشتند
ادامه مطلب
دانلود کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پور،توسط انتشارات سمت منتشر شده است.دانلود ...mihanvideo.com › دانلود_کتابجامعه_شناسی_شهری_دکتر_شارع_پوردانلود کتاب جامعه شناسی شهری دکتر شارع پور - میهن ویدیو۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - دانش پژوهان گرامی ،محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب جامعه شناسی شهری دکتر شارع پور می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر ۲۵۷ صفحه تهیه و ...mihanvideo.com › دانلود_کتاب_جامعه_شناسی_شهری_دکتر_شارع_پوردانلود ک
با شروع آشوب های معترضان در عراق، عوامل سایبری نفاق در اقداماتی مشابه در سنوات قبلی سناریوی حمایتی خود را از معترضان آغاز و بدلیل نداشتن اطلاعات کافی، بار دیگر ضعف و ناتوانی خود را از طریق سرپل هایش در انتشار درخواست ارسال خبری از اوضاع فعلی در ایران و عراق را برای آنها، نشان می دهند.
به گزارش وبسایت مزاحمین خلق: تلگرام از محبوب ترین اپلیکیشن های مورد استفاده برای تیم سایبری نفاق بوده و این محبوبیت بارها توسط سرپل های این گروهک به مخاطبان م
رسول الله (صلی الله علیه و آله) :المُؤْمِنُ یَأْکُلُ بشَهْوَةِ أهْلِهِ ،والمُنَافِقُ یَأْکُلُ أهْلُهُ بِشَهْوَتِهِمومن به میل خانواده ی خود غذا میخورد، و منافق خانواده اش به میل او می خورند.
اگه جامعه رو هم یه خانواده بزرگ ببینیم...سران نظام حکم پدران جامعه رو دارند و طبق این روایت سزاواره اون جایی که منع شرعی و عقلیی در کار نیست، خواهش خودشون رو کنار گذاشته و با خواسته و میل جامعه همراهی نمایند که نتیجه این گذشت البته نیست مگر انسجام ودلگر
.
" طاغوت اقتصادی مهمتر و خطرناکتر و ویرانگرتر و فساد انگیز تر و حیله باز تر و باقدرت تر از طاغوت سیاسی است و تزویر و نفاق و ریای او بسی بیشتر و در همرنگ نمایی استاد تر و در بهره جویی از دین و شعائر دینی و مسجد و محراب پخته تر است."  محمد رضا حکیمی گزارشی درباره جلد سوم تا ششم الحیاة
در آیات 29 و30 سوره شریفه محمّد (صلی الله علیه و آله و سلّم)، سخن از آشکار کردن کینه بیماردلان است که از چهره و نوع سخن گفتن آنان قابل تشخیص است. ۲۹- أَمْ حَسِبَ الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ أَنْ لَنْ یُخْرِجَ اللّهُ أَضْغانَهُمْ ۳٠- وَ لَوْ نَشاءُ لَأَرَیْناکَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُمْ بِسِیماهُمْ وَ لَتَعْرِفَنَّهُمْ فِی لَحْنِ الْقَوْلِ وَ اللّهُ یَعْلَمُ أَعْمالَکُمْ ترجمه: ۲۹ - آیا کسانى که در دلهایشان بیمارى است گمان کردند خدا کینه ه
هر حاکمیتی جامعه را و خانوارها را به منهای فقر   ( اقتصادی) نرسانده باشد، اسلامی نیست. و اگر ارزش هایی پدید آورده باشند، در عین اینکه آن ارزش ها (اگر ارزش باشند) اهمیت خود را دارند، اما هرگز ارزش اصلی و درجه اول نیستند. شاخص جامعه اسلامی ، جامعه­ ای است منهای فقر. شاخصی که تقلیل آن با شاخص هایی نظر ضریب جینی، شاخص رفاه اجتماعی و ... متناسب با یک جامعه اسلامی نیست. این سطور انکارکننده یا اثبات کننده کارآمدی این شاخص ها نیست؛ بحث سر این است که شاخص
                              طاغوت: یوم تاتی نفس تجادل عن نفسها و توفی کل نفس علمت وهم لا یظلمون((95))
 
هرکه این سوره را بخواند از شک و نفاق بری می شود واگر بر دمل بخواند شفا یابد هم چنین برای رفع درد چشم یا هر دردی یا جراحتی موثر است
 Techafand نام درگاهی در فضای مجازی است که به عنوان پشتیبان تیم سایبری نفاق فعالیت دارد و با روش های خود تلاش دارد کاربران را در مرداب آغشته به تکنولوژی دعوت و از آن ها در جهت اهداف سازمان بهره مند شود.

به گزارش وبسایت مزاحمین خلق: اتاق سایبری نفاق یکی از اقداماتی است که در سرای سالمندان اشرف به عنوان بازوی ناتوان این تروریست ها در فاز میدانی، در فضای مجازی فعالیت هایی دارد.سایبری گروهک برای انجام چنین فعالیت هایی نیاز به پشتیبانی فنی در جهت اقد
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
آقای نجاح
خود را فدائی رهبر معرفی میکنی
از آنطرف هم با گذاشتن تصویر را موسوی و کروبی می‌نویسی سحر نزدیک است؟
میخواهید چه چیز را اعلام کنید؟
سحر برای که نزدیک است؟
برای چه کسانی غروب؟
چرا موضع خود را صریح  بیان نمیکنید؟چگونه میان کروبی و موسوی و قاسم سلیمانی جمع می بندید؟
کلیپی را دیدم که اصلا باورم نمیشه. یکی در صدا و سیما به یک کارگردان گفت شاید شما دوست داشته باشی خودت و دخترت در اختیار داعش قرار بگیری!!!!!
واقعا نمی فهمم. یعنی چی؟
 
آخه چرا ما باید اینطور علنا این حرفهای نادرست و زشت را بر زبان بیاوریم؟!
 
چرا بذر نفاق می پاشیم. ما همه ایرانی هستیم. شاید با نظرات هم موافق نباشیم ولی دشمن هم نیستیم. 
 
امیدوارم سریعا عذرخواهی کند و همه با هم در کنار هم مشکلات را پشت سر گذاریم
رسولخداص فرمود نبود زمانیکه جبرییل نزد من اید جز انکه غالبا میگفت ای محمد از بغض و دشمنی مردم بپرهیز   6 امام صادق ع فرمودجبرییل  به پیغمبر  گعت از گفتگو و ستیزه با مردم بپر هیز  7  امام صادق ع فر مود از بر انگیختن شر نپرهیزد که موجب گناه وغرامت شودکو عیب پوشیده را اشکار کند 8 وو فرمود از دشمنی با مردم بپرهیز زیرا دشمنی دل را مشغول کند وموجب نفاق شود  وکینه ها پدید ارد
فریب‌کاری و بر علیه منافع و احساسات مردم و بر ضد مردم عمل نکردن هنری است که با خودسازی و ترک دروغ‌گویی شروع می‌شود و با خیرخواه شدن و به نفع و صلاح مردم عمل کردن ادامه پیدا می‌کند.

کمترین مرتبه و اولین مرحله‌ای که می‌توان برای انسان در راستای انسان شدن تصوّر کرد راستگویی و صداقت در گفتار است، بطوری که اگر بنا شد انسان زبان باز کند و سخن بگوید به دروغ و نفاق سخن نگوید.
متأسفانه بسیاری از مردم نفاق و دورویی و مکر و خدعه را یک امتیاز برای خود
معاویه با ایجاد روح اخلال گری و نفاق، خریداری وجدان‌های پست، پراکندن انواع دروغ و انتشار روحیه یأس در مردم سست ایمان در مواقع مناسب، اوضاع را به نفع خود سوق می‌داد و از سوی دیگر همه سپاهیانش را به بسیج عمومی فراخواند.
مجموع نیرو‌های نظامی عراق را ۳۵۰ هزار نفر نوشته‌اند.امام حسن (ع) هم تصمیم خود برای پاسخ به ستیزه جویی معاویه را دنبال و رسماً اعلام جهاد فرمود. اگر در لشکر معاویه، کسانی بودند که به طمع زر آمده و مزدور دستگاه حکومت شام بودند،
دوره ی آخر زمان و ارزش پولم که پست# باز هم باشند افراد حریص پول پرست
بهر آن صد حیله و نیرنگ با مردم کنند#تا که آرند اندکی بیش از دگر پولی بدست
حفظ ظاهر می کنند و قهر و آشتی بهر آن#در تظاهر بر همه باشند الحق چیره دست
در مجازی مطلبی را گر ببینند از کسی#دیده و نادیده تایید اش کنند با شصت دست
این علامت را دو پهلو می زنندبرمطلبش# معنی لایک است نمیدانی یا آن حرف پست
در نفاق و بددلی و اختلافند هرزمان# در درون شادند همچون شادی یک فرد مست
بر برادرها و خواهر
 قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف از مشهورترین نام‌های قرآن است. قرآن ۱۱۴ سوره و نزدیک به ۶۰۰۰ آیه دارد و به ۳۰ جزء و ۱۲۰ حزب تقسیم شده است. در قرآن، از موضوعاتی چون توحید، معاد، غزوات پیامبر اسلام، داستان‌های انبیاء، اعمال شرعی دین اسلام، فضایل و رذایل اخلاقی و مبارزه با شرک و نفاق، سخن به میان آمده است.
 قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف از مشهورترین نام‌های قرآن است. قرآن ۱۱۴ سوره و نزدیک به ۶۰۰۰ آیه دارد و به ۳۰ جزء و ۱۲۰ حزب تقسیم شده است. در قرآن، از موضوعاتی چون توحید، معاد، غزوات پیامبر اسلام، داستان‌های انبیاء، اعمال شرعی دین اسلام، فضایل و رذایل اخلاقی و مبارزه با شرک و نفاق، سخن به میان آمده است.
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند.
گروهک منافقین با برگزاری طولانی ترین برنامه همیاری خود و با تلاش برای ارسال کمک های نقدی به آنها اثبات کردند که از لحاظ مالی دچار بحران شده و به دلیل نداشتن محبوبیت میان مردم و شکست پروژه های جاری و قبلی، (پروژه هایی که دریافت مالی از دیگران را شامل میشود ) منابع مالی آنها دچار افت شدید شده است.
به گزارش وبسایت مزاحمین خلق: در حالی ۲۴مین برنامه همیاری ( گدایی از طریق رسانه ) به بهانه آزادی خواهی و ادامه روند فعالیت سیمای نفاق برگزار می شود که ب
رهبر انقلاب در سخنرانی خود در چند روز گذشته با استناد به آیه ۴۹ و۵۰ سوره نور جریان نفاق ومنافق را مشخص نمودند،درآیه ۴۹ خداوند میفرماید:اگر حق وداوری پیامبر (ص)به نفع آنانباشد،آنرا قبول کرده ومی پذیرند.در آیه ۵۰ می فرماید:اَفی قُلوبِهِم مَرَضُُ اَم اِرتابُوا....آیا اینها در دلهایشان مرض است،که هر حکمی یامسئله ای به نفع آنان باشدمی پذیرند،واگر چیزی بر خلاف میلشان باشد،آنرا قبول نمیکنند،ویا آنرا می خواهند توجیه کنند.
شاخصه‌ی نفاق دشمنی با رهبر زنده و حی و حاضر جامعه‌ی اسلامی است. به عبارتی مشکل منافقین با ولایت است؛ اگر ولی پیامبر باشد می‌گویند: «از بشر نباید اطاعت کرد.» اگر ولی امام باشد، با حفظ احترام پیامبر(ص) و سلام و صلوات بر او، با امام در می‌افتند. اگر ولی نائب خاص باشد، می‌گویند: «به شرطی حاضریم اطاعت کنیم که خود امام بگوید.» و اگر نائب عام باشد می‌گویند: «باز اگر نائب خاص بود یک چیزی! اما این‌جوری اصلا!»تکبری که باعث شد در امم سابق بسیاری از خو
امسال هم مثل سال قبل حتی یک ساعت هم فیزیک برای تدریس بهم ندادن.
به این بهانه که ما معلم با تجربه در زمینه جغرافیا نداریم!
البته ناگفته نماند از نظر من هم تدریس جغرافیا خیلی راحت تر از تدریس فیزیک هست.(بالاخره باید نکات مثبت را هم دید....)
از طرفی ....
به خاطر مشکلات مالی میخواستم چند ساعتی اضافه کار بگیرم.
ازقضا......
یکی از همکرا به خاطر مشکلاتی مجبور شد از این مدرسه بره و معلمایی که به جاش اومدن یکی از روزای کاریش را نمیتونستن پر کنن. و اون همکارم هم
botters یک جامعه قدیمی و نسبتا کوچک از توسعه‌دهندگان بات‌های آی‌آر‌سی هست. آنها یک ویکی که شامل مطالب فنی و غیر فنی راجب بات‌ها و همچنین چند کانال IRC(کانال #botters روی فری‌نود کانال اصلی آنهاست)  در این مورد دارند. اگر به ساخت بات آی‌آر‌سی علاقه دارید، این جامعه میتواند به شما کمک کند.
آیا بین کیفیت لباس پوشیدن و نوع شخصیت افراد رابطه ای وجود دارد؟ حسن میرزایی/جامعه شناسی
لباس دست کم پاسخ گوی سه نیاز آدمی است; یکی این که او را از سرما و گرما حفظ می کند، دیگر این که در جهت حفظ عفت و شرم، به او کمک می کند و سوم این که به او آراستگی و وقار می بخشد . در هر جامعه ای نوع و کیفیت لباس زنان و مردان، علاه بر آن که تابع شرایط اقتصادی و اجتماعی و اقلیمی آن جامعه است، تابع جهان بینی و ارزش های حاکم بر فرهنگ آن جامعه نیز می باشد . انسان بسته به
پاورپوینت جامعه ایمن
دانلود پاورپوینت با موضوع جامعه ایمن، در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: جامعه ای است که با مشارکت مردم و نهادهای مختلف جامعه و دخالت مسئولین محلی و همکاری های بین بخشی تلاش می شود تا رخداد سوانح و حوادث در آن به حداقل
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جنگ تبوک از جمله جنگ های خاص و مهم صدر اسلام بود که از دلایل مهم بودن آن میتوان به امتحان الهی مؤمنان و آشکار شدن نفاق گسترده در میان مسلمانان اشاره کرد بطوری که پیامبر اکرم ( صلوات الله علیه ) علی بن ابیطالب ( علیه السلام ) را در مدینه بعنوان جانشین خود قرار میدهند [ از میان این مقدار افراد تنها علی را شایسته جانشینی خود می بینند ] . راهی که در این جنگ پیش روی مسلمانان بود بسیار سخت بوده و البته دشمنی هم که بنا بود با آن رو
این ماه رمضونی میرفتم یه دانشگاهی برای نماز جماعت.
اکثر روزها خوب بود.
یه روز رفتم خیلی خلوت بود. فقط دونفر نشسته بودند.
اذان و اقامه گفتم و نماز رو شروع کردم.
کلّی صدای الله اکبر اومد!
بعد از نماز عصر که صلوات و دعا رو خوندم، میخواستم تکبیر رو بگم.  دیدم از عقب هیچ صدایی نمیاد.
برگشتم دیدم فقط یه نفر نشسته داره جورابش رو میپوشه!!
با خودم گفتم خوب شد تکبیر رو نگفتم. (کمر نفاق میشکست!)
فقط موندم اون بقیه، کی اومدن و کی رفتن!
مقدمه
وحدت، تپش هماهنگ قلبهاست و آهنگ حرکت دستها. وحدت اسلامی، عامل اقتدار اسلام در برابر کفر و نفاق و اختلاف، آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است. آرمان و امید همه دوستان عظمت اسلامی، و جدائی و تفرقه، آرزوی شوم دشمنان دیرینه ماست. وحدت، کشتی نوح است و تفرقه، تازیانه عذاب الهی.
امید است در روزگاری که شیاطین، بذر نفاق و تفرقه می پاشند تا در سرزمین مقدس اسلام، درخت دشمنی پرورش دهند، با بیداری و یاد آوری سخنان وحدت بخش رسول خدا و ائمه معصومین علی
الان که دارم این مطلب را مینویسم در هفته ای قرار دارم که ترم یک را گذرانده ام و دارم وارد ترم بعد میشوم.
برای منی که تنها جامعه ای که در آن مشارکت کرده بودم
مدرسه بود یا با اندکی چشم پوشی مسجد ،
ورود به جامعه چیز هیجان انگیزی بود.
وبرای من جامعه مساوی شد با جامعه ؛
جامعه به معنای دانشگاه را می گویم.
#جامعة الامام الصادق را می گویم.
کاملا یکهویی شد
که من 
که خودم را برای معلم شدن آماده کرده بودم
در رشته الهیات دانشگاه قبول شدم
از آن روز بگذریم که آ
در زمان‌های نه چندان دور در جلسات خواستگاری اول از  همه از محاسن اخلاقی و تحصیلات  داماد سخن می‌گفتند و بعد به سراغ پول و خانه می‌رفتند اما حالا از ثروت و خانه می‌پرسند و بعد به سراغ خلقیات خواستگار محترم می‌روند
جامعه ایران عوض شده است انسانیت توسط پول دفن شده است چه بسا پدر مادرهایی که آرزو داشتن فرزندانشان تحصیل کرده و مهندس دکتر و...شوند
جامعه ای که در آن پول مردم و معلمان بالا کشیده میشود تنها یک نظر دارد اونم  اینکه نظر مردم مهم نیست
سلام
_انبیاء از آدم تا خاتم، صلوات الله علیه اجمعین، رسالتشون توحید بود و‌ مبارزه با شرک! همراه با بال مبارزه با ظلم!
از خاتم الانبیاء صلوات الله علیهم رسالت شد ولایت... « عم یتسائلون، عن النباء العظیم»
_ انتظار یک رویکرد است. جامعه ی موحدانه و مومنانه باید بشه یک جامعه ی منتظرانه!
_ ما در زمان ظهور ولایت هستیم و ولایت دو‌ معنا دارد ( دوست داشتن  و سرپرستی)... ماموریت ما محبت ولی خداست! 
_ تاریخ بخونید تا بدونید الان باید جای چه کسی باشید! باید مان
 امیرالمومنین ع فرمود از مجادله و ستیزه بپرهیزیدکه دلها دوستان و برادران را بیمار و نفاق رویانند زیرا سلامتی دل بصفا و صمیمیت است و بیماریش بکینه و اندوه و پریشانی خاطر که از مجادله و ستیزه بر حیزد و دوستان را با یگدیگر دوروکند 2 پیغمبر ص فرمود سه خصلت است که هر کسی خدای عذوجل را با انها ملاقات کند با این سه خصلت بمیرد از هردریکه خواهد داخل بهشت شود وکسیکه خلقش نیکو باشد ودر غیبت  وحضور مردم از خدا بتترسد و مجادله نکند اگرچه حق باو باشد
نظام اسلامی، جهان و جامعه‌ای را می‌خواهد بسازد پیشرو، با ارزش‌های متعالی، متدیّن، پایبند به شرایع الهی، با گستره‌ی بی‌انتهای افق دید. نگاه انسانی که در جامعه‌ی اسلامی و نظام اسلامی زندگی میکند، برای آینده هیچ محدودیّتی ندارد، در هیچ جهتی؛ نه‌فقط در جهات معنوی، [بلکه] در جهات مادّی و در جهات علمی، هیچ محدودیّتی وجود ندارد؛ افق دید، بسیار جلوتر و پیشتر و فراتر از آن چیزی است که بلندهمّتان عالم قائلند؛ در جامعه‌ی اسلامی، افقِ دید، خیلی
با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، مانند خانه‌ی اوست، لذا باید مانند خانه‌اش به فکر پاکی و طهارت جامعه باشد و نه‌تنها از آلوده کردن آن خودداری می‌کند بلکه باید آلودگی‌های آن را بزداید چراکه آلودگی شدن جامعه برابر است با آلوده شدن آحاد جامعه. گناه علنی […]
نوشته ارتکاب علنی گناه، تشویق دیگران به سوی گناه است! اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
یکی از قانونهای جامعه شناسی می‌گوید اصلاحات و انقلابها قابل صادر کردن و وارد کردن نیست؛ هیچ گاه هیچ کس نمی‌تواند دگرگونیهای آرام و اصلاحی، یا دگرگونیهای تند و ریشه دار و سریع و انقلابی را از جای دیگر به یک جامعه صادر کند یا از جامعه ای آن را وارد کند. این خود آن جامعه است که باید دگرگون شود تا نظامش دگرگون شود:
 
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ. رعد:11
عوامل سایبری نفاق با همکاری افراد میدانی خود در تلاش هستند سمت و سوی تظاهرات معترضان در لبنان و عراق را به ایران پیوند دهند و با انجام اقداماتی عقده گشایی خود در عدم اقدامی قابل توجه در این زمینه برای ایران را جبران نمایند.
به گزارش وبسایت مزاحمین خلق: در روزهای گذشته و با شروع مشکلاتی داخلی در لبنان، عراق و شروع برخی از اعتراضات و تظاهرات در این دو کشور، کفتارهای تروریست بار دیگر موقعیت را برای جولان خود مناسب دیده و با شروع جو سازی علیه ای
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند.
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د
اگر بخواهیم موقعیت فعلی گروهک را در یک دسته بندی کاری قرار دهیم باید به بستر های موقت و دائمی اشاره کنیم.این بستر های موقت معمولا وقایع و مواردی است که هرزگاهی پیش آمده و می تواند سبب ساز ایجاد موج سواری بر آن ها باشد.در این موارد می توان به برخی مشکلات داخلی و یا بلا های طبیعی اشاره داشت.مواردی مانند زلزله، سیل و … که نفاق بصورت موقت بر آن سوار شده تا بتواند از شرایط پیش آمده به نفع خود استفاده کند و هرچه بیشتر مردم را علیه نظام تحریک کند.این
تفاوت جامعه ی احساسی و جامعه منطقی در رفتار خرید مردم مشخص میشه
جاییکه وقتی شایعه ی گرونی بنزین رو میشنوند، مردم احساسی میریزن تو پمپ بنزین و تا خرخره تو باکشون پر می کنن
ولی جامعه منطقی با شایعه ی گرونی، از حد نیازش هم کمتر مصرف میکنه تا قیمت برگرده سرجاش!
آخه برادر من! مگه اون باک چقد جا داره؟؟؟ دیگه روغن مایع نیست که ده تا ده تا بخری انبار کنی! فوقش تا یه هفته دیگه بنزین داری، آخرش که چی؟؟؟
در زمان‌های نه چندان دور در جلسات خواستگاری اول از  همه از محاسن اخلاقی و تحصیلات  داماد سخن می‌گفتند و بعد به سراغ پول و خانه می‌رفتند اما حالا از ثروت و خانه می‌پرسند و بعد به سراغ خلقیات خواستگار محترم می‌روند
جامعه ایران عوض شده است انسانیت توسط پول دفن شده است چه بسا پدر مادرهایی که آرزو داشتن فرزندانشان تحصیل کرده و مهندس دکتر و...شوند
جامعه ای که در آن پول مردم و معلمان بالا کشیده میشود تنها یک نظر دارد اونم  اینکه نظر مردم مهم نیست
و ار این ببان پبداست.که مراد باسلام در این روایت شریف معنی اخص انست که همان ایمان باشد زبرا اسلام و ایمان مانندلفظ  فقیر و مسکین است که اذا اجتمعا افتر قاو اذا افترقا  اجتمعاو نیز از ذیل روایت پیداست که مقصود اصلی و هدف کلی از این روایت تشوبق مومنین و مسلمین است وبعمل و اینکه اسلام حقیقیقتی بدون عمل صورت نپذیردو اعمال  نیکو فرخنده اسلامست که معرف واقعی اسلامو مسلمین میباشد چنانکه اعمال پلید. و ناشایست کفار و منافقین معرف کفر و نفاق انها است
وحدت حوزه و دانشگاه برای برطرف کردن نیازمندی‌های جامعه است.
✅✅ امام جمعه قوچان در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلای قبای این شهرستان با اشاره به شهادت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه برای آن است که نیازمندی‌های جامعه برطرف شود و دانشگاهیان و حوزویان باید بدانند جامعه هم به دین و هم مسائل مادی نیاز دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی با یادآوری اینکه متأسفانه برخی افراد دانشگاهی متوجه نشدند
 حضرت صادق ع  رسولخدا ص فرمود  وهرکه برمن صلوات  فرستدخدا و فرشتگان  بر او صلوات  فرستدهر گه خواهد کم فرستد و هر که خواهد بیش ونیز  انحضرت ع فرمودرسولخدا ص  فرمود  صلوات برمن و بر اهل بیت من  نفاق را میبر د و نیز  حضرت صادق ع فرمود هر که.  صدبار بگویدیا رب صلی.  علی محمد وال محمد  صد بار از او بر اورده.شودکه. سی. حاجت از. حاجات دنیا و باقی از اخرت ونیز انحضرت ع. فرمود هر دعایی که خدای. عزوجل بدانخوانده شود واز رفتن.  باسمان محجوبست. تا صلوات بر م
نخبگان، به همان اندازه که وجود حکومت را برای جامعه لازم میدانند، از حکومت ها هم متنفرند.
هر حکومتی، باید مشروعیت نسبی داشته باشد، یعنی؛ موردپذیرش طیف اکثریت مردم باشد. لذا؛ با توجه به اینکه همیشه، اشخاص نا آگاه در یک جامعه، به نسبت سایر اشخاص آگاه همان جامعه خودی، از تعداد بیشتری برخوردارند، حاکمان باید مورد پذیرش اشخاص ناآگاه جامعه قرار گیرند حتی در حکومت های مونارشی و سلطنتی هم این چارچوب باید رعایت گردد. با این دلیل؛ اشخاص آگاه توسط دی
 دانلود جزوه جامعه شناسی یازدهم
جزوه جامعه شناسی یازدهم انسانی
دانلود به صورت مستقیم از نمره پلاس
امروز هم یکی دیگر از جزوه های یازدهم انسانی را برای شما آماده کرده ایم .درس جامعه شناسی یازدهم مربوط به رشته انسانی میباشد. شما میتوانید در ادامه این متن جزوه جامعه شناسی یازدهم را دریافت نمایید.
ادامه مطلب
 دانلود جزوه جامعه شناسی یازدهم
جزوه جامعه شناسی یازدهم انسانی
دانلود به صورت مستقیم از نمره پلاس
امروز هم یکی دیگر از جزوه های یازدهم انسانی را برای شما آماده کرده ایم .درس جامعه شناسی یازدهم مربوط به رشته انسانی میباشد. شما میتوانید در ادامه این متن جزوه جامعه شناسی یازدهم را دریافت نمایید.
ادامه مطلب
  رسولخدا. ص  فرمود نبود زمانیکه  جرییل نزد من اید جز ان انکه غالبا میگفت ای محمد ازو دشمنی  مردم بپرهبز  5 امام صادق ع فرمود جبرییل به پیغمبر  گفت  از گفتگو  و ستیزه با مردم. بپرهیز   7 امام صادق فرمود از بر انگیختن شر بپرهیزید زیرا دشمن دل را مشغول کند و مو جب. نفاق شود و کینه ها پدید ارد 10 رسولخدا. ص فرمود هیچکاه نبود  که جبرییل  نزد من ابد جز انکه  مرا موعظه مبکردو اخرین  سخنش بمن این بود که ار دشمنی با مردم بپر. هیز زیرا که ان عیب  نهفته را ا
توطئه جدید ،تجزیه ایران _اذربایجان
«حسن شریعتمداری» دبیرکل تشکل نوظهور ضدانقلاب موسوم به "شورای مدیریت گذار" در گفتگو با یک تلویزیون تجزیه طلب، خواستار جدایی آذربایجان از ایران، إعطای خودمختاری به این منطقه و تشکیل جغرافیای موهومی تحت عنوان "ولایت آذربایجان" شد! پ،ن: چهل سال فراریان منفور در خارج از کشور با تشکیل گروه های اپوزیسیون تلاش می کنند به اهداف شوم دشمنان اسلام جامه عمل بپوشانند. یک روز با اعلان خودمختاری برای منطقه کردستان ، یک
اینکه یه جامعه اینقدر شدید گرایش داره به مواد کشیدن، سیگار، کوک وید هروئین،
اینکه جامعه ای اغلب مردمش با نتفلیکسشون مشغولن، حتی روزای تعطیل، حتی پیرمردها.
اینکه جامعه ای ادمهای پیرش اینقدر تنهان که هر روز یهو میان وسط اتاق نشیمن داد میزنن اتیش اتیش! که بهشون توجه بشه.
اینکه ادمها اینقدر پشت هم غیبت میکنن.
اینکه حتی یه عده به شدت با کتاب خوندن مشغولن، اینها ساین های خوبی نیستن.
فکر نکنین هرکی کتاب زیاد میخونه یعنی ادم خوبیه.
کتاب گاهی راه فرا
بیانیّه‌ی گام دوم، با ساخت و نظام ارزشهای جامعه ارتباط تنگاتنگ و دوسویه‌ای دارد؛ از سویی بر ساخت اجتماعی و مسائل واقعی جامعه و در امروز و فردا تأثیرگذار است و از سوی دیگر برآمده و تأثیرپذیر است از بافت اجتماعی و تاریخ گذشته و دیروز انقلاب. بر این اساس، تحلیل کارکردها و تأثیر این بیانیّه بر اکنون و آینده، از نکات مهم و متناسب با مقوله‌ی جامعه‌پذیری این بیانیّه خواهد بود؛ به سخنی دیگر اینکه این بیانیّه چه ظرفیتهایی دارد و با تمهید شرایطی چ
صاف و یک‌دست بودن، صداقت داشتن و همه را درست دیدن، در این زمانه غدّار و جامعه فریبکار، اگرچه در باطن، خیر است و اصل و اساس هر فرد و جامعه، اما در ظاهر، گاه تبعاتی دارد پیچیده و دشوار. سلام سالم را، نگاه ساده را و کلام بی‌آلایش را چنان تعبیر و تفسیر می‌کنند و پیچ و تاب می‌دهند که خود می‌مانی از این همه غلّ و غشّ و پیچیدگی و فرومایگی. انگار نه انگار که صداقت و راستی، اصل است و اساس و یک‌دستی و زلالی، راه درست است و سبیل نجات. بعضی چنان رفتار می
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د
متاسفانه در جامعه ما درجه بندی افراد کاملا معمول و مقبول شده است. اصطلاحاتی مانند ژن خوب و آقا زاده و ... نیز درست است که شبیه شوخی شده است و مردم بعنوان شوخی به آن نگاه می کنند ولی در اعماق وجود همه افراد نوعی حس انزجار را همراه دارد.
اینکه در یک جامعه افرادی به دلایلی غیر از شایسته سالاری درجه بندی شوند باعث انواع و اقسام ناهنجاری ها می شود. روحیه کار عملا با این سبک کشته می شود و روحیه تملق و چاپلوسی به حد اعلا می رسد.
 
کاش شایسته سالاری به مع
وقتی که هرکسی سعی میکند برای خودش از همخوانی و رقص بچه مدرسه ای ها با اهنگ ساسی مانکن ، تحلیل و تحقیقی ارائه دهد و بعضی ها هم از فرصت استفاده کرده و مطالبه ها و عقده های سیاسی و اجتماعی شان را طلب میکنند او یک جمله طلایی به کار میبرد : جامعه ، جامعه ی عرضه و تقاضاست . 
.
روشنفکران عزیز ، اگرچه سانسور قطعا تبعاتی دارد ، اما باور کنید گوش دادن بچه مدرسه ای ها و به طبع خانواده هایشان محصول سانسور نیست ، محصول آن چیزی ست که امروز جامعه ی ایرانی دچارش
این فیلم اگر چه در زمره فیلمهای درام و با ژانر وحشت معرفی شده اما بخش معنوی فیلم و ناهنجاریهایی که جامعه بر فرد و فرد بر جامعه و حکومت بر هردوی اینها میگذارد قابل توجه است آیا هیتلر ویرانگر جهان بود یا جامعه اطراف دوران کودکی و نوجوانی او باعث ساخت شخصیت او شد تنفر او از یهودیت در دوران کودکی او نقش گرفت  .ناهنجاریهای اجتماعی همیشه ریشه در علل خاصی دارد که می تواند از سوی مردم و یا دولتها بر فرد و جامعه و بلعکس تاثیر گذار باشد .و افرادی مثل جوک
توای ملعون که نان از دین بجوئی
بدان از دین نبردی هیچ بوئی
لباس عالمان دین بپوشی
ولی دین رابه دنیا میفروشی
شده دین چون دکان سودمندی
که درآن عرضه گردد هر چرندی
کنندآلوده دین را با خرافات
شده دین جایگاه انحرافات
کنون دین گشته آلوده به بدعت
دلیل شرک و الحاد جماعت
مذاهب فتنه در دین آفریدند 
مسلمانان دگر راحت ندیدند
مبلغان مذهب بی خدایند
به ایات خدا بی اعتنایند
بنام دین تجارت مینمایند
به این بهانه غارت مینمایند
بسی از واعظان مردم فریبند
که اغلب
مکتب حقوقی اسلام، یک مکتب واقع‌گرا است.یعنی بر اساس واقعیات‌ها، احکام حقوقی را وضع کرده است.
از مجموعه احکام حقوقی که مورد انتقاد قرارگرفته است، حقوق زنان است.
این احکام، با توجّه به تفاوت‌های جسمی و روحی زنان وضع شده است.
برای مثال، لطافت روحی و احساسات قوی زنان، موجب شده است که اسلام، حق حکومت و قضاوت برای زنان قائل نباشد.
همچنین با توجّه به روحیه و جسم لطیف‌تر زنان، وظیفه‌ی نان‌آوری را به عهده‌ی مرد گذاشته است.
حکم حجاب نیز با توجّه ب
نخبگان، به همان اندازه که وجود حکومت را برای جامعه لازم میدانند، از حکومت ها هم متنفرند.
هر حکومتی، باید مشروعیت نسبی داشته باشد، یعنی؛ موردپذیرش طیف اکثریت مردم باشد. لذا؛ با توجه به اینکه همیشه، اشخاص نا آگاه در یک جامعه، به نسبت سایر اشخاص آگاه همان جامعه خودی، از تعداد بیشتری برخوردارند، حاکمان باید مورد پذیرش اشخاص ناآگاه جامعه قرار گیرند حتی در حکومت های مونارشی و سلطنتی هم این چارچوب باید رعایت گردد. با این دلیل؛ اشخاص آگاه توسط دی
جامعه آرمانی قرآن کریم را می توان دارای شاخصه هایی دانست: 
١- شاخصه های سیاسی
٢- شاخصه های اقتصادی 
٣- شاخصه های معنوی (معنویت فرد و جامعه ).
 
با بررسی هر یک از این گزینه ها می توان به نتیجه مورد نظر رسید.
در بعد اول: شاخصه های سیاسی می توان به : مبانی سیاست اسلامی -ماهیت سیاست اسلامی  - اهداف سیاست اسلامی اشاره کرد.
در بعد دوم: به عدالت محوری - نفی تکاثر - کمک به مستضعفان - و... می توان پرداخت.
در بعد سوم: به معنویت فردی  و اجتماعی می توان اشاره کرد.
در ایامی نه چندان پیش از این تر        سه خواهر بودی اندر شهر دختر
دو خواهر از یکی دیگر بزرگتر            یکی کوچکتر از آن هر دو خواهر
پدر بر هر سه عاشق تر ز مجنون         به عشق دختر کوچک که برتر
ز عشق بیش او بر دخت کوچک          دو خواهر دوست تر میداشت مادر
پدر چون رخت از این دنیا بدر کرد      حکومت گشت اندر دست مادر
ز ثروت آن دو خواهر را فزون داد       نصیب دختر کوچک که کمتر
چو آن دختر برفت از پیش مادر          به شوهر خار شد زآن کار مادر
تمام عمر با ای
 حضرت صادق ع فرمود شیعیان  ما انهایی هستند که هر گاه تنهاباشند ذکر خدا بسیار کند 3 حدیث ونیز انحضرت ع فرمود دسولخداص فرموده هرکه ذکر خدای عزوجل را بسیار کند خداوند اورا دوست دارد و هرکه ذکر خدا را بسیار کند برای او دو برایت یعنی منشور ازادی نوشته شود یکی برایت از دوزخ و دیگر برایت از نفاق و دورویی  4 حدیث حضرت صادق ع تسبیح فاطمه  زهرا علهماالسلام از جمله ذکر بسیاری است که خدای عزوجل فرموده است و خدا را یاد کنید یاد کردن بسیار سوره احزاب ایه 41
 
‍ رویداد کریسمس Grand Giving Event 2019
❗️برای اینکه یک شهر بتواند یک ستاره را بدست آورد ، همه بازیکنان باید با استفاده از محموله های کریسمس 1000 Gift از آن را تحویل دهند. 
هدف شخصی: تحویل 12 محموله Gifts
جوایز:هدف شخصی: ▪اسکین ویژه برای کامیون ها▪لوازم جانبی جوراب کریسمس 
اهداف جامعه:▪هر ردیف 200 ستاره جوایز منحصر به فرد جامعه را باز می کند.▪در نقطه عطف از 1000 ستاره ، جامعه 2 پاداش ویژه دیگر دریافت می کند.
❗️توجه: برای دریافت جوایز جامعه ، حداقل باید هدف ش
خیلی وقته دنبال یه متن هستم برای امروز خودم
دلیلی برای پیروی نکردن از هر کسی
خیل جواب ها به مغز آمد اما خروجی قابل بیان، خیر
 تا این متن از شهید مظلوم بهشتی را خواندم... 
"جامعه اسلامی جامعه فضولهاست نه بره ها"
♦جامعه اسلامى جامعه هوشیارها و زبان‏دارهاست. جامعه اسلامى جامعه مردم فضول است؛ نه از آن فضولهایى بیجا و نه زبان‌‏دار، به این معنا که بره نیست. جامعه بره‌‏ها نیست؛ جامعه آدمهاست.
♦آدمی‌ که انتقاد می‌‏کند و در کار همه دقت می‌‏کند.
هرکدام از ما به عنوان افراد جامعه وظایفی داریم. مدیر، ناظم، معلم، کارمند بانک یا حتی دکتر و... اگر به خوبی از عهده وظایف خویش برنیایند باعث آشفتگی در زندگی شخصی و جامعه می‌شوند. دانش آموزان در طول سٌال تحصیلی (برای ساعاتی) ساکنان جامعه کوچکی به نام مدرسه هستند. آن‌ها می‌توانند جامعه کوچک خویش را به خوبی اداره کنند و یا باعث آشفتگی آن شوند.
ادامه مطلب
یکی از بحران های کشور اختلالات روانی و فضای نفرت در جامعه است. علتش هم نفرین است.یزید آدم بدی بود. ولی بنده هرگز نفرینش نکرده و نمیگویم لعنت بر یزید. باید بگوییم انسان بدی بود و به جای لعنت بر یزید و تولید فضای نفرت در جامعه. تلاش در راستای نام نیک امام حسین باشد. 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

۰•●کـاغـذ سفــید●•۰